your love is heaven on earth

2010-05-31, 19:34:55 / Kategori: Allmänt

måndag igen, en skön sådan, eftersom för varje dag nu kommer snart skolavslutningen!! det är liksom 7 skoldagar kvar, hur skönt är inte de?

Och jag pluggar som aldrig förr, försöker bli av med så mycket som möjligt innan jag börjar trean..
 Idag ville min lärare prata med mig efter skolan, alltså halv 4, och självklart skulle hon få de.
Gick och va nervös hela dagen eftersom ja inte visste vad hon skulle prata med mig om.
men när klockan blev halv fyra så gick ja till henne och hon tog med mig in i ett litet grupprum och tar fram ett prov som jag skulle göra med henne idag som jag totalt glömt bort.
Jag har nog nästan aldrig känt mig så dum!! för hon ställer upp så på mig och sen när de känns som jag sviker henne.. dock gick de bra ändå, blev nog så bra så jag till och med va några poäng över godkänt ;)
Pffhh, ett prov mindre i alla fall!

Så nu ska jag återgå till mitt pluggande. Blir lite småföretagande och försöljning och praktisk marknadsföring för min del en sån här härlig måndag kväll!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?