Havent met you yet

2010-05-29, 19:04:28 / Kategori: Allmänt

helg helg helg! jag bara älskar att inte göra något på helgen, bara vara med familjen, äta gott och bara få vara!
Sitter nu i stugan solen skiner just nu, mamma pappa och becca är ute och "jobbar" fixar med allt så det blir sommar fint!
jag klippte i alla fall lite av våran gräsmatta här ute, det är så otroligt mycket gräs. Tur att vi har köpt en åkgräsklippare, dock vet ja inte när vi ska få ut den eftersom vi måste åka båt till våran stuga :)

Jag, ja sitter inne på verandan och pluggar .. Håller på med en jäkla bokanalys, och det är 1000000 frågor man ska svara på om boken! varför så svåra frågor hela tiden? ¨så krångligt..

ska väl bege mig till vårat kök haha det lilla köket och börja förbereda för tacos ikväll!
Tacos, stugan, sol, sommarkrysset, massa kortspel som plump, svarta maja och vänd 8. det är en riktig sommarkväll på vålön för familjen aronsson/johansson .
Första gången iår jag sover i stugan också, så nu inviger vi den i år :)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?