Come on turn the lights off

2010-05-26, 22:09:23 / Kategori: Allmänt

sova, äta,plugga, gå i skola. Så ser mina dagar ut just nu.. Och kommer antagligen göra de fram till sommarlovet! Ett praktiskt prov imorn och ett prov på olika begrepp inom floristiken, massa konstiga ord, men de känns ändå som jag kan dom nu. Får hoppas på de bästa i vilket fall som helst!

under mina jobbiga plugg timmar måste man ha något gott också, så har provat på en vitamin well defence, typ fläder och citrus. Skit god verkligen. de kommer garanterat bli min plugg dricka ett tag framöver nu eftersom jag har intalat mig själv att inte äta godis och dricka dricka på vardagar, kommer bli jobbit men jag vill klara det!!

ska ta och bege mig till min underbara säng som står och skriker efter mig :)
Men först ska jag dricka upp den goda "drickan" haha!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?