star collision

2010-05-23, 18:30:28 / Kategori: Allmänt

söndag här igen. fan va fort det går! ibland känns det bara som det är måndagar och söndagar. 3 veckor kvar till skolavslutningen tror jag, om jag inte har räknat helt fel, panik säger ja bara, har så mycket att göra, om ja bara kunde få tummen ur arslet och göra något också!! inte bara tänka att det är mycket att göra.
Sitter faktikst på balkongen nu och har sköna kläder och en filt runt om mig med datorn i knät och gör lite skolarbeten faktikst. Jag börjar sakta men säkert!

Har tillbringat min helg, eller i lördaggs morse var jag och tog fästingssprutan, så nu har jag tagit två utav alla jäkla sprutor som ska tas...
Efter det följde jag med familjen till filipstad, där mormor och morfar har deras husvagn uppställd på sommrarna så vi hyrde stuga och hade det mysigt. Fint väder, grillning med familjen och sommar känslor. Men nu är verkligheten tillbaka och det är skola imorn.
Får väl fortsätta med min bokanalys och duscha, fixa hårinpackning och kanske ta mig något att käka.





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?